26 Temmuz 2010

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu


Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu almak için gerekli bilgi ve açıklamlar bu sayfada yer almaktadır.


Telefon:(0312) 595 30 00
Faks:(0312) 363 33 96
Adres:S.B Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ulucanlar
İl:Ankara
İlçe:Altındağ
Web Adres:www.ankarahastanesi.gov.tr


Hastenin e-randevu sistemi mevcut değildir.

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi

View Larger Map


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.