17 Temmuz 2010

Fatih Sultan Mehmet Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu

Fatih Sultan Mehmet Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu

Fatih Sultan Mehmet Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu servisi hakkında tüm bilgileri bu sayfada bulacaksınız.Randevu almak için kimlik bilgileri olarak tc kimlik no, soyad ve doğum yılı istenmekte.Bunları forma yazdıktan sonra kurum bilgileri,poliklinik bilgileri ,saat bilgileri seçildikten sonra randevu alma işlemi onaylanır.


Hastane MHRS sistemine geçmiş. Üstteki adresten hastanenin MHRS randevu sayfasına ulaşacaksınız. Açılan sayfadaki işlemleri uygulayarak randevu alabilirsiniz.


Fatih Sultan Mehmet Eğitim ve Araştırma Hastanesi Tarihçe
Fatih Sultan Mehmet Eğitim ve Araştırma Hastanesi verem hastalığının çok yaygın olduğu 2.Dünya Savaşı zamanlarının akabinde, PTT Genel Müdürlerinden Naki KÖSTEM tüberküloza yakalanmış...Çok sayıda doktor arkadaşı olmasına karşın sanatoryumlarda yatak bulmakta zorluk çekildiğini görerek ve PTT camiası dahilinde de pek çok verem hastası olduğunu dikkate alarak PTT çalışanlarının kendi olanak ve araçlarıyla tedavi edilmelerini sağlamak maksadıyla teşebbüse geçmiş ve mevcut bir yer aramaya başlamıştır. Sonuçta; Müşir Gazi Ethem Paşa'nın kızına ait içinde köşkü bulunan 126.449 metrekarelik alandaki arazi ( halen hastanenin  bulunduğu yer) uygun bulunarak 26.5.1945 tarihinde PTT Genel Müdürlüğü tarafından 265.000.-TL'sına satın alınmıştır.

Fatih Sultan Mehmet Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ulaşım ve Kroki

View Larger Map

1 yorum:

  1. Üfff saatlerdir uğraşıyorum randevu alamadım ne yapmam lazım lütfen biri yardım etsin.

    YanıtlaSil

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.