3 Kasım 2010

Bakırköy Prof.Dr. Mazhar Osman Ruh Sağlığı Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

Bakırköy Prof.Dr. Mazhar Osman Ruh Sağlığı Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma


Randevular.blogspot.com tarafından hazırlanan Bakırköy Prof.Dr. Mazhar Osman Ruh Sağlığı Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma bilgilerinin yer aldığı sayfaya hoş geldiniz.


Bakırköy Prof.Dr. Mazhar Osman Ruh Sağlığı Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

Hastane MHRS randevu sistemine geçmiş. Hastaneden randevu almak için üstte yer alan sayfaya giderek randevu alma işlemlerinizi yapmanız gerekmektedir.


Bakırköy Prof.Dr. Mazhar Osman Ruh Sağlığı Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ulaşım ve Kroki

View Larger Map

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.