14 Kasım 2010

KAYSERİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ RANDEVU ALMA

KAYSERİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ RANDEVU ALMA

Türkiye'nin 1 numaralı online hastane randevu sitesi Randevular.com tarafından hazırlanan Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi randevu alma bilgilerinin yer aldığı sayfadır.


KAYSERİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ TELEFONLA RANDEVU:



(0352) 336 88 84


KAYSERİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ADRES VE TELEFONLARI:
Hastane Adı:Kayseri Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Telefon:(0352) 336 88 84
Faks:(0352) 320 73 13
Adres:İnönü Bulvarı Hastane Cad.
İl:Kayseri
İlçe:Kocasinan
Web Sayfası:www.kdh.gov.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.