24 Kasım 2010

Okmeydanı Randevu

Okmeydanı Randevu

Okmeydanı Randevu bilgilerinin yer aldığı bu sayfa Randevular.Com tarafından hazırlanmıştır. Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi randevu sistemini kullanarak işlem yapabilmeniz için gerekli herşeyi hem yazılı hem resimli olarak siz ziyaretçilerimize sunduk.Randevu almak için hemen altta yer alan linki tıklayın.


Üstte yer alan linki tıkladığınız zaman Okmeydanı SSK Hastanesi'nin randevu sistemine ulaşacaksınız. Açılan sayfada TC Kimlik numaranız ad soyad bilgileriniz ile kolaylıkla randevu alabilirsiniz. Bu servis Türkiye'nin en çok kullanılan randevu servisi olduğu için bazen sitede problemler yaşanabilmektedir. Böyle durumlarda hemen altta açıkladığımız telefonla randevu sisteminden faydalanarak randevu alabilirsiniz.

Okmeydanı Telefonla Randevu

0212 314 5 314 numaradan telefonla randevu alabilirsiniz.Okmeydanı telefonla randevu işlemlerinde zorlanırsanız detaylı bilgi için burayı tıklayın.

Okmeydanı Randevu İşlemleri Adım Adım Açıklama

Okmeydanı Randevu 1. Adım

İlk adımda Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi online işlem merkezine ait sayfa açılacak. Bu sayfada sol tarafta Önemli Duyuru yazan yeri okuyup kapatın. Altta kalan kısımda T.C Kimlik numaranızı ve doğum tarihinizi girip onay düğmesini tıklayıp ikinci adıma geçin.
Okmeydanı Randevu 2.Adım

2. adımda açılan ekranda İnternetten Randevu yazan yeri tıklayın. Diğer sayfaya geçilecek.


Okmeydanı Randevu 3.Adım
Bir sonraki adımda randevu tarihini seçin.Bu sayfada randevu alma,alınan randevular,randevu iptali işlemlerinizi de yapabilirsiniz.


Okmeydanı Randevu 4. Adım
Bu adımda hastane bölüm ve birim/poliklinik seçiminizi yapın.


Okmeydanı Randevu 5. Adım
Bu adımda randevu almak istediğiniz saati seçiniz.


Yeşiller randevu alabileceğiniz saatleri , kırmızılar dolu olan saatleri göstermektedir.

*Randevular.com'un bu sayfası  bilgilendirme amacıyla oluşturulmuştur. Hastane ile bağlantısı yoktur.Sadece Randevular.com ziyaretçilerinin kolaylıkla randevu alabilmesi amacıyla oluşturulmuş bir sitedir.

11 yorum:

  1. Musa Bozkıroğlu24 Kasım 2010 12:51

    Çok güzel açıklamışsınız.Gerçekten harika olmuş. Keşke bütün hastaneleri bu şekilde randevu alma işlemlerini resimli olarak açıklasanız. Çok yardımcı oldunuz. Çok sağolun.

    YanıtlaSil
  2. OKMEYDANI HASTANESİ ÇOK GÜZEL RANDEVU SAYFASI YAPMIŞ AMA İNANIN ÇOK KALABALIK OLUYOR YİNE DE . YANİ İNSAN ÇOK YORULUYOR HASTANEDE.YETKİLİLER BUNA BİR ÇÖZÜM BULSUN LÜTFEN.

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar güzel anlatan başka randevu sitesi görmedim kesinlikle Türkiye'nin en iyi sitelerinden birini hazırlamışsınız. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Okmeydanı hastanesinin randevu sistemi gerçekten çok kullanışlı. Sitenizde Okmeydanı Randevu sistemini resimli olarak anlatmışsınız. Gerçekten güzel bir site hazırlamışsınız.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bilgiler vermişsiniz elinize sağlık. Diğer hastane randevu sayfaları böyle resimli değil ama ???

    YanıtlaSil
  6. Randevu aldım kazayla fakat iptal etmek istiyorum.Nasıl yapılır biliyorsanız anlatır mısınız?

    YanıtlaSil
  7. Randevu alamıyorum yardım edin lütfen.

    YanıtlaSil
  8. Bende açıldı ....

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Üff ne biçim bir sistem tamam süper anlatmışsınız ama saatlerdir açılmadıktan sonra ben acil randevu almam gerekirken randevu alamadıktan sonra, istedikleri kadar güzel sistem kursunlar bir önemi kalmıyor. Burdan yetkililere sesleniyorum şu randevu sayfalarınızı doğru dürüst yapın.

    YanıtlaSil
  11. Okmeydanı randevu kadar iğrenç bir sistem görmedim . Bazen açılır bazen açılmaz. Tam açıldı diye sevinirsiniz hopp bu sefer son adımda tam randevu aldım derken sistem kilitleniyor. Üff ya

    YanıtlaSil

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.