21 Aralık 2010

Haseki Randevu

Haseki Randevu
Haseki randevu işlemlerinin anlatıldığı Randevular.Com sayfasıdır. Bu sayfada Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi online randevu ve telefonla randevu işlemleri adım adım anlatılmaktadır.

Haseki Randevu


Üstte yer alan linki tıkladığınız zaman doğrudan Haseki Randevu sistemine erişeceksiniz. Bu sistem Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi online randevu sisteminin websayfasıdır. Açılan sayfada TC Kimlik numaranızı girin. İşlemleri adım adım takip edin ve randevu alma işleminizi tamamlayın.

Haseki Randevu Telefonla


(212) 585 00 00 'dan telefonla randevu alabilirsiniz.


*Haseki randevu işlemleri hakkında hazırladığımız bilgilendirme sayfamızla ilgili istek ve önerilerinizi alttaki form aracılığıyla bize iletebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Merhaba,

    haseki hastanesinden randevu aldım. Ama istediğim tarihlere alamıyorum . Bunun için yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ,

    randevu almak için ne yapmamız gerekiyor. Ben garanti olsun diye telefonla almak istiyorum ama hep meşgul çıkıyor.

    YanıtlaSil

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.