18 Ocak 2011

İSTANBUL MEHMET AKİF ERSOY GÖĞÜS KALP VE DAMAR CERRAHİSİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

İSTANBUL MEHMET AKİF ERSOY GÖĞÜS KALP VE DAMAR CERRAHİSİ
EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ


İletişim

Başhekim DOÇ.DR.İhsan BAKIR
Santral : 0212 692 20 00(pbx)
Faks : 0212 471 94 94
Randevu Tel No : 0212 692 20 20
web adresi: http:// www.imaeh.gov.tr/
Hastane Müdürü M.Şemseddin DÖĞÜCÜ
Adres : İstasyon Mah.İstanbul Cad.Bezirganbahçe Mevki KÜÇÜKÇEKMECE- İSTANBUL

Bağlı Semt Poliklinikleri

Yatarak Tedavi Hizmeti Verilen Branşlar

Branşlar
Kardiyoloji
Kalp ve Damar Cerrahisi
Çocuk Kardiyolojisi

Poliklinik Hizmeti Verilen Branşlar

Branşlar
İç Hastalıkları(Dahiliye)
Kalp ve Damar Cerrahisi
Kardiyoloji
Genel Cerrahi
Ağız ve Diş Sağlığı
Göğüs Hastalıkları
Göğüs Cerrahisi
Enfeksiyon
Çocuk Kardiyolojisi(Aritmi,Elektrofizyoloji,Anjio)

Laboratuvar Hizmeti Verilen Branşlar

Branşlar
Biyokimya
Mikrobiyoloji

Özelliği Olan Poliklinikler

Branşlar
Dahiliye
Genel Cerrahi

Yatak Kapasitesi

  • Yatak Sayısı : 300

Yoğun Bakım Yatak Sayısı

  • Koroner : 11
  • KVC Yoğun Bakım : 11

Özellikli Cihazlar

Özellikli Cihazlar   
Eforlu ElektrokardiyografiVar
EkokardiyografiVar
Solunum Fonksiyon TestiVar

Ameliyathane

  • Masa Sayısı : 11

1 yorum:

  1. Merhaba,

    randevu almak istiyorum ama randevu linkinibir türlü bulamadım. Lütfen yardım edin işim çok acil.

    YanıtlaSil

Randevular.Blogspot.com ziyaretçi görüşlerine önem vermektedir. Düşüncelerinizi istek ve şikayetlerinizi hemen altta yer alan form aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.

Yorum yapmak için yorumlama biçimden adı/URL yazan yeri seçin. İsim vermek istemesseniz anonim kısmını seçin.